مادرِ آقاجانِ خانه..

متن مرتبط با «امیدوارم سال جدید» در سایت مادرِ آقاجانِ خانه.. نوشته شده است

امیدوارم

  • نیلوبلاگ

    بسم الله الرحمن الرحیمxa0 خیلی جدی مشغول کارش است.اصلا به من نگاه نمی کند. رنگ و لعاب چهره اش خیلی سنش را زیاد نشان میدهد. میگویم:خانم دکترم گفته باید این آمپولو زیر جلدی.... اجازه نمیدهد حرفم تمام شود: من به کارم وارد عزیزم..چشمانم روی لبهای به رنگ خون نشسته اش ثابت می ماند..حس میکنم عزیزم را دوستxa0نداشت به من نسبت دهد..خب حتما نسبت به حجابم جبهه گرفته است.. سر آمپول را میشکند...محتویات آمپول را داخل سرنگ میکشد..سوزن سرنگ را به سمت آسمان نشانه میرود و چند قطره ای را میپاشاند بیرون. بی خیال نگا...

    ادامه مطلب
  • منِ25 ساله

  • نیلوبلاگ

    بسم الله الرحمن الرحیمسوم راهنمایی بودم..همه توی حیاط دور هم نشسته بودیم و متناسب سنمان حرفهای مسخره می زدیم..هرکس می گفت که توی فکرش تا چند سالگی عمر میکند..یعنی چند سالگی می میرد..نوبت به من رسید..من گفتم : فکر میکنم تا 25 سالگی زندگی میکنم...آن روز چقدر عدد25 برایم دور و دست نیافتنی بود..و حالا..امروز.. من..ضحی..25 ساله شده ام..چقدر سخت است باور اینکه گام به گام به مرگ نزدیک تر می شوم..مطابق فرموده ی مولا امیرالمومنین علیه السلام...* آه..مِن قِلّت الزّاد و طول الطریق و بُعدِ السفر و عظیمِ الم...

    ادامه مطلب